Yurtdışı hizmetlerini borçlanmaları nedeniyle kendilerine aylık bağlanan sigortalılar, sağlık yardımlarından nasıl faydalanabilirler?

Image default
Sosyal Güvenlik Hukuku

Yurtdışı hizmetlerini borçlanmaları nedeniyle kendilerine aylık bağlanan sigortalılar ve onların bakmakla yükümlü oldukları kişilerin sağlık yardımlarından faydalanabilmeleri için Türkiye’de ikamet etmeleri şarttır. Sonrasında ise  sağlık aktivasyon talep formu doldurmak suretiyle Sosyal Güvenlik İl Müdürlüklerine veya Sosyal Güvenlik Merkez Müdürlüklerine başvurulduğu taktirde sağlık haklarından yararlanabilirler.

Kategoriden Diğer İçerikler

Doğum Borçlanması İle İlgili Temel Bilgiler

Bireysel Emeklilikte Yeni Dönem : Yasa Yürürlükte

Yurtdışı Çalışması – Hizmet Borçlanması – 5510 Sayılı Kanun

Ankahukuk

Alman Rant Sigortasına Giriş Tarihinin Türkiye’de Sigorta Başlangıcı Kabul Edilebilmesi

Yurt dışında Ev Kadını Olarak Geçirilen Süreler ve Yaşlılık Aylığı

Ankahukuk

İleride çalışarak emekli olması baskın olasılık dahilinde bulunan sigortalının kazanç kaybı hesabı

Ankahukuk

Bu içeriğimiz ile ilgili düşünceniz?

Araç çubuğuna atla